09120597083 - 09001147454
Info@fusiongenset.com

دیزل ژنراتور 275 کاوا کامینز مدل FUC275

دیزل ژنراتور 275 کاوا کامینز مدل FUC275

ژنراتورهای دیزلی شرکت FUSION POWER GENERATOR برای برطرف کردن طیف وسیعی از نیازهای مصرف کنندگان جهت تولید برق اضطراری با تکنولوژی های روز طراحی شده اند. محصولات تولید شده شرکت فیوژن پاور ژنراتور از توان ۲.۵ تا ۳۵۰۰ کیلووات را شامل می شود. شرکت FUSION  با ارائه محصولات با کیفیت با استانداردهای بین المللی برای اولین بار در ایران تجربه جدیدی در سطح بالایی از کیفیت و خدمات پس از فروش را در حوزه دیزل ژنراتور برای برطرف کردن نیازهای شمارا پشتیبانی می کند.

.

خرید دیزل ژنراتور 275 کاوا کامینز مدل FUC275

این محصول دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. همین ویژگی سبب می‌شود شما با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید. در صورت نیاز به مشاوره رایگان جهت خرید دیزل ژنراتور کامینز، و همچنین استعلام قیمت دیزل ژنراتور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. یک مشاوره و خرید عالی را با فیوژن پاور ژنراتور تجربه کنید.

دیزل ژنراتور 275 کاوا کامینز مدل FUC275، با استفاده از موتور QSL9-G5 به عنوان یک گزینه قدرتمند برای تأمین برق در پروژه‌های صنعتی بزرگ شناخته می‌شود. این موتور شش سیلندر با حجم 9 لیتر، دارای سیستم تزریق سوخت الکترونیکی و توربوشارژر است که باعث افزایش بازدهی و کاهش آلایندگی می‌شود. سیستم خنک‌کننده آب‌خنک این موتور، عملکرد پایدار و طولانی‌مدت را تضمین می‌کند.

ابعاد موتور

مشخصات فنی موتور

مزایا و ویژگی ها

خانه درباره ماتماس با ما